Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța anunță că stațiunea Mamaia are un nou logo.
”Impact, originalitate, exprimarea brandului și portabilitate, sunt cele patru ingrediente care i-au adus finalistului Andrei Pașa onoarea de a câștiga concursul pentru logo-ul stațiunii Mamaia. Propunerea lui de logo a avut scorul cel mai mare, în urma votului juriului acordat celor 3 propuneri finaliste. După o competiție strânsă, stațiunea Mamaia va avea în curând o nouă identitate vizuală”, se arată în informarea OMD Mamaia Constanța.
Potrivit regulamentului concursului, anunțat public la începutul competiției, propunerea câștigătoare va fi remunerată suplimentar, pentru realizarea manualului de brand. Rezultatele finale în privința celor 3 propuneri finaliste vor fi anunțate astăzi pe site-ul www.concurslogomamaia.ro.
Reprezentanții Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța spun că a fost o dezbatere destul de lungă și detaliată pentru cele 3 propuneri.
“Începem sezonul cu o imagine fresh, colorată, care reprezintă spiritul avangardist al stațiunii, explozia de tinerețe și de distracție. Nu întâmplător, suntem polul distracției de pe litoralul românesc! În zilele următoare, în urma ultimului feedback autorul propunerii câștigătoare va rafina în detaliu această variantă, va asocia un slogan și va crea manualul de identitate vizuală, unde vor fi incluse foarte multe variante și declinări. Într-o viitoare comunicare publică vom prezenta întregul manual, varianta finisată a logo-ului și sloganul”, a precizat George Măndilă – Președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Juriul a ales varianta MAMA!A, ca fiind câștigătoare conform criteriilor din brief: impact (40%) – cât de mult atrage atenția și cât de original este; exprimarea brandului (40%) – cât de bine exprimă poziționarea și cât de bine exprimă personalitatea plină de viață, dar totuși elegantă pe care o merită Mamaia; portabilitate (20%) – cât de ușor se poate declina pe diverse materiale și cât este de rezistent în timp (“timeless”).
Reprezentanții juriului spun că, toate propunerile finaliste au fost orientate pe distracție pentru toate vârstele, iar alegerea finală a mers pe o direcție autentică și modernă a stațiunii Mamaia. În continuare se va lucra alături de câștigător, ca parte din manualul de brand. Toate cele cei propuneri finaliste vor intra în proprietatea Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.